Series Review! Shadowhunters ep 6

Series Review! Shadowhunters ep 6

Hey lovelies!

Like the title says, I will do a review of episode 6 and the future episodes of Shadowhunters! I hope you enjoy!

 

I will be doing reviews about a few other series as well. Currently, I am watching The 100, Shadowhunters, Stitchers and Empire.

 

The list below is very, very long, since I wrote everything while watching it. If you want a short summary of what I thought about the episode, please scroll down.

LEGGO!

 

  • I love the technology they are using it looks dope af
  • Maryse is such a bitch to Izzy and it’s kinda sad. But she is so beautiful like wauw woman.
  • Simon needs to realise he’s becoming a vampire. All the clues are thereeeeee.
  • Can I just say that I love Magnus.
  • HE NEEDS ALEC FOR VIRGIN SHADOWHUNTER ENGERGY KILL ME.
  • Jace needs to get over himself. Stop being angry at Alec ffs plz.
  • MAXMAXMAXMAXMAX
  • I can’t look at Max without feeling sad.
  • His dad looks familiar??¿¿
  • MAGNUS BEING LIKE: ” BEFORE YOUR BOY TOYS GET BACK.” I AM DEAD LMAO. HE’S THE PERFECT MAGNUS FOR REAL. Tho I miss Godfrey Gao
  • Clary says she is an art student right? Does nobody at school care that she is gone??
  • Tension between Jace and Simon is what I live for.
  • Jace is such an ass wtf dude.
  • Alec being like ” It had to be done.” ( breaking the dudes nose or somethig) and all I could think of was the 100. CLARKE
  • Everytime you think you can’t love Alec any more than this.. BAM you fall even more for him.
  • Magnus would be such a good dad. Look at how he’s trying to comfort Clary. Go adopt babies with Alec plz it’s for science. You gotta
  • Young Valentine and Jocelyn omg.
  • The hate in Magnus’ voice for Valentine is amazing.
  • LMAOOO HE GOT HER A COOKBOOK I LAUGHED A BIT TOO HARD AT THAT
  • I love the flashbacks.
  • Alec can’t marry anybody but Magnus wtf is wrong with these people.
  • Hate it when Izzy & Alec are fighting.
  • MALEC MALEC MALEC. MALEC HOLDING HANDS, MAGNUS LEANING AGAINST ALES YES PLEASE AND THANK YOU.
  • I’m all in for Alec and Clary bonding.
  • What did Simon mean with the money??
  • Izzy teaching Max is why I’m alive
  • THIS IS GETTING SO LONG IM SORRY.
  • I love Max my poor little baby.
  • Seeing Valentine experimenting makes me happy. Not because he’s doing it but because we actually get to see it happening on screen. I’m still so amazed and thankful they gave TMI another chance.
  • SHIIIT ITS VALENTINES FAULT HES A WEREWOLF WAT.
  • OMG, Izzy looks so much like her mom like that holy shit.
  • ALEC CLEANING FOR MAGNUS, ALEC DRINKING WITH MAGNUS, MALEC’S RELATIONSHIP DEVELOPING RIGHT IN FRONT OF OUR EYES.
  • I WANTED TO SEE YOU AGAIN HE SAYS. YOU’VE UNLOCKED SOMETHING HE SAYS IM GONE IM GONEEEEE
  • Kinda feel bad for Clary because everybody is pressuring her about the cup poor bby.
  • JONATHAN MOTHERFUCKING CHRISTOPHER. HERE WE GO AGAIN
  • FIRE STORY #THROWBACK

 

I am so sorry that it got so long.

In short, I am loving this series with each episode. I’m so happy with it. I miss some of the movie actors Robert Sheehan & Godfrey Gao but I love this cast sooo much too! This episode, we finally got to see Max and it’s killing me to be honest. I hate that Maryse is so mean so Izzy. But she has been through a lot and I have so much respect for that woman. I find Jace a bit annoying because he keeps on bitching on Alec and it’s just very sad to see. I love the fact we really see a bond with Simon and Clary. It’s so much stronger in the series than in the movie. Love it! Seeing the story of what Valentine did come alive is so amazing to see. Where was Raphael? I miss my vampire boy!! Simons head is being fucked up because he’s becoming a vampire…. The end though… Jonathan Christopher. Here we go again. I’m looking forward for more and I hope you do too!

 

~Good Vibes Only~

 

 

 

Irem

Error 404 Boredom Not Found| Media Design Student| Undercover Mermaid| Has a blog Because She Needs to Stop Watching Series All The Time| Don’t Be Bad Vibes Lonely, Surround Yourself With Good Vibes Only

Leave a Reply

Skip to toolbar